ازدواج آسان

  • ۰
  • ۰

فعالیت های تحمل وزن، تاثیر بسیار بالایی روی پیشگیری از دست دادن استخوان دارد، بر اساس گفته های محققان یوگا بیش از جاذبه روی استخوان ها فشار وارد می کند، این یعنی با یوگا دقیقا به تراکم استخوان خود کمک کرده اید. دلیل این تاثیر مقابله بعضی گروه های عضلانی بر اثر برخی حرکات یوگا با یکدیگر است. این کار باعث افزایش تولید سلول های استخوان ساز و در پی آن متراکم تر شدن استخوان ها در طول افزایش سن است.
یوگا
همه حرکات یوگا یکسان نیستند. برای این تحقیق محققان یک تمرین ۱۲ دقیقه ای از ۱۲ حرکت یوگا که روی استخوان های خاصی تمرکز داشت طراحی کردند.
حرکات مخصوص یوگا برای کاهش وزن

آیا تا به حال از حرکات مخصوص یوگا کاهش وزن استفاده کرده اید؟ اگر می خواهید از یو گابرای کاهش وزن استفاده کنید بسیار انتخاب درستی کرده چون هم آسان است و هم تاثیرگذار و ماندنی خواهد بود.یوگا کاهش وزن

حرکات یوگا علاوه بر این که در آرامش و تقویت ماهیچه ها موثر است در برخی از حرکات خود می تواند موجب به کاهش وزن می شود .کاهش وزن هدف نهایی اکثر افراد است و اصلاً تعجبی نیست که همه راه ها حتی رژیم ها و ورزش های سخت را امتحان کرده باشید.

یوگا کاهش وزن
بهترین حرکات یوگا برای کاهش وزن و سوزاندن چربی
حرکات و ژست های جالب یوگا برای کاهش وزن و لاغری

ژست درختی :

این ژست به شما کمک می کند محکم باشید و عضلات شکم را آب کنید به این روش که :روی دو پای تان بایستید پای چپ را روی زانوی سمت راست قرار دهید سپس کف دو دست را روی قفسه سینه گذارید و دو بار نفس بکشید و درسومین تنفس دست را از روی سینه بردارید و دست را در هم گره کنید، این کارا ترجیحا 3تا 5 بار انجام دهید.

لانژ ژست دیگر یوگا برای آب کردن شکم:

ابتدا روی دوپا به ایستید و دستانتان را کنارتان قرار دهید بعد دمی داشته باشید و دستانتان را به سمت سر بالا بگیرید سپس بازدمی انجام دهید و بدنتان را خم کنید هنگام دم و بازدم در حرکت لانژ پای راست به سمت عقب میرود و در آخر دمی انجام و دست را بالا و باز دم دست را بیاندازید این کارا 5باردروزبرای پا انجام دهید

خم شدن :

این حالت انرژی زیادی می خواهد یعنی به شما کمک می کند که کالری زیادی بسوزانید و متابولیسم روزانه خود را تامین کنید این ژست باعث تقویت ماهیچه ها ی سینه وکمر می شود.

سر را خم کنید و دستها را کنار خودتان به سمت بالا قرار دهید ، زانوهای تان را خم و سعی کنید بادستانتان قوزک را بگیرید

فاصله بین پاها و باسن را رعایت کنید این حالت را 30 ثانیه انجام و 3 بار تکرار کنید.

حرکت پل:

چهارمین حرکت پل است که حرکتی مفید برای غده تیروئید است و هورمون کنترل متابولیسم رارها می کند.

برای انجام این حرکت :طاق باز بخوابید پاها را خم کنید و باسن را موازی با زمین بالا بگیرید و دستها را پایین نگه دارید ، این حرکت را یک و دو بار بیشتر تکرار نکنید.

حرکت گاو آهن

یوگا کاهش وزن
حرکت گاو آهن یوگا مناسب کاهش وزن و لاغری

در این حالت گردش خون بهتر و موقعیت قرار گرفتن بدن به واسطه ان اثرات مثبتی روی تیروئید هیپوفیز آدرنالین میگذارد ، همچنین به رها شدن هورمون آندرفین و تنظیم متابولیسم کمک می کند.

روی کمر بخوابید پاها را به سمت بالا بکشید در حالی که دست ها خلاف جهت بدن است و سپس از دستها برای فشار و بالا گرفتن باسن استفاده کنید دست هارامثل حالت پل با هم گره کنید

خم کردن دست ها:

ان حرکت اخرین ژست کاهش وزن وتقویت شانه ،شکم و کمراست .پاهاودست هارابازکنیدخودتان راروی انگشت نگه داریددست هاراخم وخودتان راروی کف دست نگه دارید شکمتان را به داخل بکشید وچندثانیه نگه داریداین کارراچندبارتکرارکنید.
مقایسه ورزش یوگا و پیلاتس
 یوگا و پیلاتس

یوگا به یکی از متداول ترین روش ها  برای سلامتی تبدیل شده است. امروزه یوگا حتی بیشتر از chiropractic (فن ماساژ و جا به جا کردن ستون فقرات) ، osteopathic (درمان استخوان و مفاصل با ماساژ) ، مدیتیشن و طب سنتی شناخته شده است. بزرگسالان و کودکان بیشتر به دلیل کاهش درد مزمن کمر ، بهبود عملکرد کلی بدن، کاهش استرس، و تناسب اندام، قدرت و انعطاف پذیری از یوگا استفاده می کنند. یوگا همچنین اثرات مخرب بیش از حد نشستن و بی تحرکی را به طور شگفت انگیزی از بین می برد.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد، مطمئنا یکی از آن ها متناسب با شخصیت شماست.

  • آرش ایرانی
  • ۰
  • ۰

راز خوشبختی انسان در زندگی زناشویی

زن و شوهر خوشبخت عامل ایجاد یک خانواده خوشبخت هستند. در سال های اول زندگی اکثرا احساس خوشبختی در زندگی زناشویی دارند. علت آن هم این است که اوایل حس شیفتگی نسبت به یکدیگر دارند و برای هم جذاب هستند.
برای دانستن راز خوشبختی در زندگی زناشویی باید به این نکته توجه داشت که وقتی زن و شوهر خوشبخت در زندگی وجود داشته باشند می توانند یک خانواده خوشبخت بسازند و به دنبال آن صاحب فرزندان خوشبخت باشند.
زوج هایی که به طور مرتب روزهای خوبی را می گذرانند سطح بالاتری از تعهد، صمیمیت، اعتماد و رضایت از رابطه دارند. این کافی نیست که شریک زندگیتان بداند که شما در موفقیت های خود افتخار می کنید. شما باید آن را نشان دهید ایجاد سر و صدا در مورد چیزهای کوچک، خوب است که هر روز اتفاق می افتد می تواند خوشبختی در زندگی زناشویی و ازدواج شما را افزایش دهد.

راز خوشبختی انسان در زندگی زناشویی

محققان دانشگاه واشنگتن، این داده ها را بررسی کردند، یک الگوی قابل توجه به وجود آمد. در ازدواج های پایدار، حداقل ۵ برابر بیشتر از تعاملات مثبت وجود دارد.
هنگامی که نسبت شروع به کاهش می کند، ازدواج در معرض خطر طلاق است. در زندگی واقعی هیچ زن و شوهر نمی توانند نمایش های مثبت و منفی را حفظ کنند. صدها نفر از آنها در هر روز به وقوع می پیوندند. اما به لحاظ عملی، درس این است که تنها “من متاسفم” پس از رفتار بد کافی نیست.

رسیدن به خوشبختی کامل

برای هر نظر سنجی یا خروج منفی ازدواج، یک فرد نیاز دارد تا مثبت را به سمت راست بالا ببرد تا نسبت خوب به بد به سطح خطرناکی برسد.
خوشبختی بیشتر مردم در نهایت به حوادث طبیعی خود باز می گردد، حتی پس از وقایع بسیار مثبت مانند ازدواج.
شادی در داخل فرد قرار دارد و انتظار می رود که همسر برای خوشبخت شدن در زندگی تغییر یابد تا اینکه غیر واقعی و غیرمنصفانه باشد.
شگفت آور این است که تحقیقات نشان می دهد شادی نسبتا پایدار است. یک رویداد مهم زندگی (مانند ازدواج یا تولد یک کودک) ممکن است یک افزایش شادی در کوتاه مدت را ارائه دهد، اما مطالعات نشان می دهد اکثر مردم به «میزان تعیین خوشبختی خود» بازگشت می کنند. راز خوشبختی انسان چیست

خانواده خوشبخت

برای داشتن خانواده خوشبخت باید هر کدام از اعضا وظایف خود را به عنوان یک عضو خوشبخت انجام دهند.
به نظر می رسد ساده است، آیا این طور نیست؟ اکثر ما سال های کودکی ما را صرف تقاضا برای آنچه که ما نیاز به طور مداوم، گاهی اوقات با تندی یا اشک.

راههای دسترسی به خوشبختی اما همان طور که ما رشد می کنیم، ما یاد می گیریم تا این قدر سخت گیر باشیم. چه اتفاقی می افتد اگر ما به چیزی نیاز داریم – واقعا به آن نیاز داریم – اما زمانی که ما از آن درخواست می کنیم، ما آن را نمی گیریم؟ من در مورد شما نمی دانم، اما این نگرانی بیشتر مرا متوقف می کند که من در مورد درخواست چیزی فکر می کنم ، چرا که چیزی که من نیاز به آن را احساس می کنم احساس می کنم مثل این است که رد غیر قابل تحمل باشد. خیلی ساده تر و امن تر هرگز نیازی به هیچ چیز ندارید.

  • آرش ایرانی
  • ۰
  • ۰

آیا می دانید موفق شدن در کاری که شکست خوردیم چرا سخت است؟ به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها بستگی به چگونگی گذراندن اوقات فراغت ما دارد. واقعا بهترین کار برای انجام در اوقات فراغت چیست ؟

بهره وری که شما در اوقات فراغت خود می توانید داشته باشید موفقیت شما را تعیین می کند. شرط بندی می کنم افراد موفق از اوقات فراغت خود برای راحتی بیشتر استفاده می کنند.

اگر برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین تلاش می کنید، نگاه دقیق تر بیندازید و ببینید اوقات فراغت خود را در محل کار چگونه مصرف می کنید. سعی کنید عادت هایی که بهره وری کمتری دارند را با این عادت های مفید در اوغات فراغت خود جایگزین سازید جایگزین کنید.
۷ عادت مفید که می توانیم در اوقات فراغت انجام دهیم:

    ورزش کردن در اوقات فراغت

تمرینات بدنی برای ذهن و بدن خوب هستند. طبق تحقیقات، افرادی که ۳۰ دقیقه در روز و ۵ روز در هفته تمرین می کنند، سلامت ذهنی بیشتری دارند.

ورزش کردن استرس را کم می کند و قدرت فکری و خلاقیت را بالا می برد. وقتی کار می کنید، تمرین بهترین کاری است که می توانید انجام دهید و خوب بمانید.

مقاله اوقات فراغت

    پرداختن به سرگرمی ها

آیا تا حالا به سبک زندگی افراد موفق در بیرون از محل کار توجه کرده اید؟

آن ها از اوقات فراغت خود آن طورکه می خواهند لذت می برند. سرگرمی ها یک وسیله خوب برای از بین بردن استرس و بالابردن خلاقیت هستند.

    استفاده از اوقات فراغت برای یادگیری

موفقیت یعنی پرورش علاقه به یادگیری. اگر می خواهید علاقه به یادگیری را در خود پرورش دهید، چیزهای جدید یادمی گیرید.

بعضی ها دوست دارند زبان جدید را یاد بگیرند. برخی دیگر دنبال آخرین تکنولوژی های سرمایه گزاری می روند. بعضی دنبال یادگیری چیزهای مفید در حرفه خود هستند. فضای یادگیری مسائل جدید می تواند بهره وری شخصی و شغلی ما را افزایش دهد.

با کمک کلاس های اینترنتی و دوره های آموزشی آنلاین می توانید چیزهای جدیدی خیلی زیادی یاد بگیرید.

  • آرش ایرانی