ازدواج آسان

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راز خوشبختی انسان در زندگی زناشویی

زن و شوهر خوشبخت عامل ایجاد یک خانواده خوشبخت هستند. در سال های اول زندگی اکثرا احساس خوشبختی در زندگی زناشویی دارند. علت آن هم این است که اوایل حس شیفتگی نسبت به یکدیگر دارند و برای هم جذاب هستند.
برای دانستن راز خوشبختی در زندگی زناشویی باید به این نکته توجه داشت که وقتی زن و شوهر خوشبخت در زندگی وجود داشته باشند می توانند یک خانواده خوشبخت بسازند و به دنبال آن صاحب فرزندان خوشبخت باشند.
زوج هایی که به طور مرتب روزهای خوبی را می گذرانند سطح بالاتری از تعهد، صمیمیت، اعتماد و رضایت از رابطه دارند. این کافی نیست که شریک زندگیتان بداند که شما در موفقیت های خود افتخار می کنید. شما باید آن را نشان دهید ایجاد سر و صدا در مورد چیزهای کوچک، خوب است که هر روز اتفاق می افتد می تواند خوشبختی در زندگی زناشویی و ازدواج شما را افزایش دهد.

راز خوشبختی انسان در زندگی زناشویی

محققان دانشگاه واشنگتن، این داده ها را بررسی کردند، یک الگوی قابل توجه به وجود آمد. در ازدواج های پایدار، حداقل ۵ برابر بیشتر از تعاملات مثبت وجود دارد.
هنگامی که نسبت شروع به کاهش می کند، ازدواج در معرض خطر طلاق است. در زندگی واقعی هیچ زن و شوهر نمی توانند نمایش های مثبت و منفی را حفظ کنند. صدها نفر از آنها در هر روز به وقوع می پیوندند. اما به لحاظ عملی، درس این است که تنها “من متاسفم” پس از رفتار بد کافی نیست.

رسیدن به خوشبختی کامل

برای هر نظر سنجی یا خروج منفی ازدواج، یک فرد نیاز دارد تا مثبت را به سمت راست بالا ببرد تا نسبت خوب به بد به سطح خطرناکی برسد.
خوشبختی بیشتر مردم در نهایت به حوادث طبیعی خود باز می گردد، حتی پس از وقایع بسیار مثبت مانند ازدواج.
شادی در داخل فرد قرار دارد و انتظار می رود که همسر برای خوشبخت شدن در زندگی تغییر یابد تا اینکه غیر واقعی و غیرمنصفانه باشد.
شگفت آور این است که تحقیقات نشان می دهد شادی نسبتا پایدار است. یک رویداد مهم زندگی (مانند ازدواج یا تولد یک کودک) ممکن است یک افزایش شادی در کوتاه مدت را ارائه دهد، اما مطالعات نشان می دهد اکثر مردم به «میزان تعیین خوشبختی خود» بازگشت می کنند. راز خوشبختی انسان چیست

خانواده خوشبخت

برای داشتن خانواده خوشبخت باید هر کدام از اعضا وظایف خود را به عنوان یک عضو خوشبخت انجام دهند.
به نظر می رسد ساده است، آیا این طور نیست؟ اکثر ما سال های کودکی ما را صرف تقاضا برای آنچه که ما نیاز به طور مداوم، گاهی اوقات با تندی یا اشک.

راههای دسترسی به خوشبختی اما همان طور که ما رشد می کنیم، ما یاد می گیریم تا این قدر سخت گیر باشیم. چه اتفاقی می افتد اگر ما به چیزی نیاز داریم – واقعا به آن نیاز داریم – اما زمانی که ما از آن درخواست می کنیم، ما آن را نمی گیریم؟ من در مورد شما نمی دانم، اما این نگرانی بیشتر مرا متوقف می کند که من در مورد درخواست چیزی فکر می کنم ، چرا که چیزی که من نیاز به آن را احساس می کنم احساس می کنم مثل این است که رد غیر قابل تحمل باشد. خیلی ساده تر و امن تر هرگز نیازی به هیچ چیز ندارید.

  • آرش ایرانی